zaterdag 19 juni 2010

gelukkig


Wat genieten we toch van onze heerlijk man,Mike en ik.
Gisterenavond zat Michael met Nathan te spelen en Nathan was zo vreselijk vrolijk en gaf de mooiste,grootste lach die je maar kunt bedenken.
michael moest effe slikken......Soms word je overvallen door een gevoel van geluk en liefde voor zo'n kind dat het je gewoon overvalt.
Dan denk je aan alles wat je meegemaakt hebt en ben je dankbaar voor dit kleine mensje dat ons leven zoveel mooier heeft gemaakt.

iedere dag als ik naar hem kijk voel ik me gelukkig en tegelijkertijd kwetsbaar.
Dit mensje mag niks overkomen!
Wanneer ik op tv iets zie over kinderen die ziek zijn of andere narigheid dan schiet ik al voel....ja ja die hormonen doen het nog steeds goed.
maar het is niet alleen dat.
Nu dat ik mama ben weet ik hoe het is om zoveel liefde te voelen voor iemand(andere liefde dan dat voor je geliefde)en dan is het idee dat er iets gebeurd ondragelijk.
Dan kijk ik even naar hem en voel hoe het is om je zorgen te maken...

Gelukkig doet hij het geweldig en is de vrolijkheid zelf.
Ben gewoon blij vandaag!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten