zaterdag 3 december 2011

zonder schoenen naar de ikea

Vandaag was een drukke dag.
mike ging het wastafelmeubel installeren en dat gaf een hoop rommel.
Natuurlijk ging niet alles volgens plan en was hij langer bezig dan gehoopt.
Tja we wilde nog even naar de Ikea om wat spulletjes te kopen dus het was weer een strak schema.
Nathan voelde goed aan dat het wat rommelig in huis was en gedroeg zich de hele dag als een enorme boef.
Alles werd door het huis gegooid en toen Mike eenmaal klaar was,gedoucht had en ik de meeste rommel weer opgeruimd had trok ik snel nathan zijn jas aan...Mike pakte hem over en hup snel de deur uit naar de Ikea..
Tja het is soms echt een goed werkend geheel.

eenmaal bij de ikea aangekomen kijk ik achter me naar Nathan en zag toen zijn voetjes.....in plaats van 2 schoentjes zag ik 2 pantoffeltjes.......
2 pantoffeltjes met 2 blote voetjes erin...

Ineens zag ik in flits die reclame van de Andrelon voor me..hahaha die van dat slordige mens waarbij nooit iets helemaal af is.
dan sleurt ze haar kinderen over straat met pyjama nog aan en...pantoffels.

mike en ik moesten er vreselijk om lachen,helemaal toen nathan door de Ikea gleed op die sloffen op die gladde vloer.
Tja soms is het leven zo druk dat we gewoon vergeten onze schoenen aan te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten