dinsdag 6 december 2011

mijn heerlijk avondje

Soms heb je wel eens een dag die je het liefst zo snel mogelijk wilt vergeten.
Met tegenzin in mijn lijf ging ik naar de BHV cursus vanmiddag.
Bah,vreselijk die rollenspellen.Dat is dus echt niks voor mij maar ja het is niet anders.

Na de cursus moesten er nog boodschappen gedaan worden.
Met een kofferbak vol tassen reden we richting huis toen....Klap!!!...Een hele fijne klapband.
Tja al die boodschappen uit die kofferbak slepen,deze op straat zetten om zo bij je reserve band te komen.
Nergens een gevaren driehoek te vinden...heeeeel fijn en o ze veilig en verantwoord.
Gelukkig heb ik een handige man is is de band zo verwisseld.

Eenmaal thuis aangekomen is er geen plek voor de deur.
Wat doen we altijd? We zetten de auto even op de oprit van de buurman om de auto leeg te halen en verplaatsen vervolgens de auto naar een plek verderop in de straat.
k doe mij portier open,laat hem even los en de wind doet de rest.....Bam...zo tegen de bumper van de nieuwe auto van de buurman.
O,nee...een hele pit in die bumper.

Wat een avond was dit weer.
Gelukkig is mijn buurman vrij relax(we hebben wel wat zeikerige buren in de straat)
morgen bij daglicht maar echt even de schade bekijken....gaan we de rest wel even regelen via de verzekering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten