donderdag 7 april 2011

waar is Nathan nou?

Het is half 4 geweest en een half uur geleden heb ik nathan naar Daphne,onze toekomstige gastouder gebracht.
Om half 5 halen we hem weer op.
We willen even kijken of het goed gaat daar en of hij het naar zijn zin heeft.

Na snel afscheid genomen te hebben(klinkt wel erg heftig hahaha),loop ik alleen,zonder buggy,zonder enorme tas met spullen, met mijn fiets aan de hand (met een leeg zitje) richting huis.
wat een gek gevoel is dat.....
zo voel ik me alleen wanneer ik onderweg ben naar mijn werk.....zo alleen zonder nathan.
Dit is een goed begin...een goed begin om mijn eigen ik weer een beetje terug te krijgen.

1x in de week gaat hij om 12:00 naar Daphne.
Om half 2 vertrek ik naar mijn werk en de tijd daarvoor is dan even van mij.

Het voelde gek maar ik had er een goed gevoel bij.
Nathan begon gelijk te spelen met wat daar op de grond lag en zag mama amper staan.
Die kus kon er nog net van af hahaha...
Hopelijk blijft het zo totdat we hem weer komen halen.
Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten