maandag 18 april 2011

afscheid nemen van mijn baby

Er is een winkeltje geopend in Hillegom met tweede hands kinderkleding en speelgoed.
Hartstikke makkelijk want je kunt er ook oude spullen verkopen.
Dus ik al mijn moed verzameld en alle dozen te voorschijn getoverd met Nathan zijn baby kleertjes.
Ik kan toch moeilijk alles bewaren?(of stiekem wel??)
Ik heb al een hoop spullen weggegeven aan een hele lieve vriendin van me maar er staat nog veel meer en ik kan er misschien nog wat aan terug verdienen.
Nou weet ik dat het bijna koninginnen dag is maar daar heb ik niet zo veel trek in...

Dus terug naar mijn verhaal,uitzoeken van nathan zijn kleertjes..
Al die kleine rompertjes en pakjes maatje 50....dat hij daar ooit in gepast heeft he?
Ik heb een doos voor wat ik nog niet weg kan doen en een doos voor wat weg mag.
Ik ben best trots als ik aan het einde een hele doos vol kleding zie dat weg mag...best knap van mezelf al zeg ik het zelf.
Nu alleen even wassen en dan netjes opvouwen.

Terwijl ik alles uitzoek voor de was zie ik een broekje......hhmmm je raad het zeker al....toch maar bewaren...
Bren sterk blijven!!
Terwijl ik de was uitzoek op witte of bonte was kom ik steeds meer tegen...Ik herinner me momenten dat hij dat aan had...aaahhh.....wat zag hij er lief uit.
Mijn stapel"weg doe"kleding word steeds kleiner en ik kan zo langzamer hand een kleinere doos nemen...hahahaa...

Wat is het toch moeilijk he om afscheid te nemen van dat baby zijn??
En wat moet ik toch met al die spullen??
Je weet natuurlijk maar nooit of je het nog gaat gebruiken...toch?
Maar ik weet heus wel dat ik het dan leuk zou vinden om nieuwe kleertjes te kopen dus worden ze toch niet opnieuw gebruikt....(effe voor de duidelijkheid..ben niet zwanger hoor)

Maar goed hoe moeilijk het ook is,er staat een doos klaar om weg te doen.
ook is er speelgoed waar niet naar omgekeken word(laten we zeggen miskopen van het jaar)..ook dat mag weg.
Als ik er nog wat aan verdien dan gaat het in nathan zijn spaarpot...daar kan dan weer wat leuks van gekocht worden.

Mijn kleine baby word groot!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten