zaterdag 16 april 2011

voor het echie naar de oppas

Donderdag was Nathan's eerste echte opvang dag bij daphne en de meiden.
Ik bracht hem om 12:00 en moest nog het één en het ander doornemen(papierwerk met afspraken)
Rond half 1 ging ik weg en namen we afscheid.(boehoe boehoe)Nou ja van mama's kant dan he?want nathan vond het allemaal wel best volgens mij.

Michael haalde hem om 17:00 weer op toen ik op mijn werk was.
Alles was goed verlopen.
Meneertje had prima gegeten en gedronken,alleen wilde hij geen dutje doen.
Zijn bedje stond iets te dicht bij de boekenkast en deze heeft hij gelijk maar even opnieuw ingericht...
Hij heeft heerlijk gespeeld met de 2 meiden en zich prima vermaakt.

Volgens daphne had ze wel gelijk de hoofdprijs want hij had in die 5 uurtjes 6 luiers vol gepoept...Alle luiers op!
Volgens mij reageert hij sterk op kiwi's want telkens als hij kiwi's eet is het raak.
eenmaal thuis was het weer over..pfffoe...gelukkig voor mama(sorry Daphne)

Toen ik uit mijn werk kwam lagen de heren natuurlijk al te slapen.
De luiertas stond op tafel en deze was half leeg.
Mister konijn,zijn slaapzak en zijn muzieknijntje waren achtergebleven...
Nu sliep hij heerlijk met een andere knuffel(wat een makkelijk kind heb ik toch he?)

gelukkig is alles uiteindelijk weer thuisgekomen.

1 opmerking: