zondag 20 februari 2011

nieuw kleed

Gisteren zijn we naar de ikea geweest want ik wou graag een kleed hebben voor de huiskamer.
Ik dacht dat mijn "mont blanc"van een huiskamer wel gebaat zou zijn bij een kleurrijk kleed dat gewoonweg de helft van mijn kamer in beslag zou nemen.
Dus mijn missie was...een enorm kleed zoeken.

Missie geslaagd en eenmaal op de grond gelegd en trots bekeken te hebben(terwijl Nathan lag te slapen) werd het mannetje wakker.
Nathan werd naar beneden gehaald en op het kleed neergezet.Angstig keek hij naar mijn mooie nieuwe kleed.
Zijn handjes voorzichtig aftastend.....hup handjes in de lucht!.....En toen.....huilen..
Meneertje wilde het kleed niet aanraken en vooral niet kruipen op het kleed.
Eenmaal op het laminaat kroop hij snel weg van mijn kleed....
Nou dat is dan lekker dacht ik.

Ik een verhaaltje voorlezen vanaf mijn kleed in de hoop dat ik Nathan het kleed op kon lokken...
Vanaf het randje kijkt hij nieuwsgierig mijn kant op in de hoop een glimp op te vangen van een plaatje in het boek....maar het kleed op komen ho maar.

Dit kleed voelt niet lekker aan denk ik.
De streepjes zijn te druk misschien?

God zij dank was dit hele tafereel na een uurtje voorbij en kruipt en zit hij weer prinsheerlijk in mijn hele huis...ook op mijn mooie nieuwe kleed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten