vrijdag 4 februari 2011

follow the leader

=
De leeuw is los geslagen.
Kruipend word mijn huiskamer onveilig gemaakt.
Wat ooit een mooie,nette huiskamer was lijkt nu meer op een speeltuin.
Speelgoed ligt verspreid door het huis en het lijkt als of overal geluid uit komt.

Mijn meubels staan aan de kant geschoven zodat mijn kamer overzichtelijker word.
er staat een box.er ligt een verkeerskleed,er staat een wipstoel,een kinder eetstoel en mijn salontafel is nu versierd met plasic hoekbeschermers....

De katten rennen van de ene kant naar de andere en weten soms niet meer hoe ze kunnen onstsnappen aan het loslopend(kruipend) wild.
Overal liggen plukjes vacht...losgetrokken of gewoon door het in paniek de trap op vluchten.
De vluchtroutes zijn herkenbaar....door nagelkrassen op mijn vloer en plukjes haar...

Langzaam maar zeker is er een nieuwe leeuwenkoning het hol binnengeslopen om het koninkrijk te veroveren.
Zijn gebit bestaat al uit vier scherpen tanden die hij geregeld gebruikt
De andere lijken het niet zo heel erg te vinden en spelen geregeld met de nieuwe leider...

Ja dit was ooit een rustig huis...nu is het vol leven(en rommel).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten