dinsdag 25 oktober 2011

consultatiebureau drama

Vanmorgen moesten we naar het consultatiebureau.Ik was erg benieuwd....
Daar aangekomen zat Nathan al gauw lekker te spelen met al dat leuke spul dat ze daar hebben.
Nathan riep constant"lekker spelen"hahaha..

eenmaal aan de beurt werd het minder leuk.
Nathan wou niet met de blokjes spelen zoals de mevrouw graag wilde zien....ook het autootje gooide hij op de grond.
Onze kletskous zei nu alleen nog maar"o nee"..."o nee" en trok me van de stoel af.."mama eraf"..
Nee hij vond het niet leuk om daar zo in zijn pamper in de spotlights te staan.

nathan werd steeds bozer en begon te huilen...
De mevrouw vroeg mij om met een bal te rollen zodat ze kon zien hoe hij erachter aan zou lopen...hahaha...ja dat dacht die mevrouw..
"o nee!!!"...niks achter de bal aan lopen...niks bouwen met blokjes....niks spelen met een auto..."o nee!!"

De blokjes vlogen zowat door de kamer en ik kreeg toch wel een beetje schaamrood op mijn wangen.
Dat doet hij nou anders nooit mevrouw.
Hij stond maar bij de deurkruk en wilde weer "lekker spelen"...

de mevrouw vroeg of hij al veel woordjes gebruikte en hoeveel dan wel..
Tja te veel om op te noemen maar helaas kwam hij daar niet verder dan "o nee" en "mama eraf"
aangezien mevrouw niet getuigen was van zijn fantastische woordenschat werd er in de computer ingevuld: zeker 3 woordjes....
Dat hij al het hele liedje "poesje miauw" kan meezingen werd niet meegenomen in zijn half jaarlijkse keuringsrapport.

Mevrouw wild hem verder niet onderzoeken uit angst dat hij de hele boel zou afbreken(letterlijke woorden)..

Ook werd mij aangeraden de volgende keer een half uur eerder te komen zodat hij kon wennen.
hahaha....wennen waaraan?bekeken en gekeurd worden?

de volgende keer mag papa er vrij voor nemen en mag die eens gezellig mee naar het consultatiebureau.pfffffff nu eerst effe op de bank liggen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten